Problémy s připojením?+420 775 212 034

Hledáte radu, pomoc nebo informaci? Ozvěte se a vyřešíme to

Nejde vám internet? Potřebujete poradit? Jsme tu od toho, abychom vám pomohli. 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

Nejde vám internet nebo digitální televize? Zapomněli jste heslo k WiFi? Něco se rozbilo či pokazilo? Pomůžou vám návody k nastavení přístrojů a služeb. Anebo nám napište či zavolejte. Většinou problém vyřešíme během chviličky.

Vyjádření k výpadku služeb dne 25.7.2017

Vyjádření k výpadku služeb dne 25.7.2017.PDF

Elektronická evidence tržeb (EET)

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Ceník materiálu a doplňkových služeb

Smlouvy a ostatní dokumenty

Návody a manuály

Vyjádření k existenci sítí

Vytyčení inženýrských sítí

Oznámení o typu rozhraní

Ukončíme za vás

Problémy s připojením?

Zjistěte, zda neprobíhá plánovaná odstávka, nebo nás rovnou kontaktujte.

Chcete co nejrychlejší řešení?
Zavolejte na číslo:
775 212 034Po-Pá: 09.00 - 17.00

Schirlo d

...neradi telefonujete? Napište nám!

Pište v kteroukoli denní či noční dobu a naše zákaznické oddělení to vyřídí nejpozději do druhého pracovního dne.