Problémy s připojením?+420 775 212 034

Hledáte radu, pomoc nebo informaci? Ozvěte se a vyřešíme to

Nejde vám internet? Potřebujete poradit? Jsme tu od toho, abychom vám pomohli. 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

Nejde vám internet nebo digitální televize? Zapomněli jste heslo k WiFi? Něco se rozbilo či pokazilo? Pomůžou vám návody k nastavení přístrojů a služeb. Anebo nám napište či zavolejte. Většinou problém vyřešíme během chviličky.

Vyjádření k výpadku služeb dne 25.7.2017

Vyjádření k výpadku služeb dne 25.7.2017.PDF

Elektronická evidence tržeb (EET)

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Ceníky

Smlouvy a ostatní dokumenty


    Návody a manuály

    Vyjádření k existenci sítí

    Vytyčení inženýrských sítí

    Oznámení o typu rozhraní

    Ukončíme za vás

    GDPR EDERA Hlinsko s.r.o.

    GDPR



    Problémy s připojením?

    Zjistěte, zda neprobíhá plánovaná odstávka, nebo nás rovnou kontaktujte.

    Chcete co nejrychlejší řešení?
    Zavolejte na číslo:
    775 212 034Po-Pá: 09.00 - 17.00

    Schirlo d

    ...neradi telefonujete? Napište nám!

    Pište v kteroukoli denní či noční dobu a naše zákaznické oddělení to vyřídí nejpozději do druhého pracovního dne.