Problémy s připojením?+420 775 212 034

Potřebujete pomoci? U nás se 15 lidí stará o to, abyste byli vždy online

Nezáleží na tom, jestli je noc, Štědrý den, finále Ligy mistrů nebo slunná srpnová neděle. Naše centrum podpory funguje vždy. Přečtěte si, jakým způsobem pracujeme na rychlém řešení problémů.

Centrum podpory a dohledu EDERA

Tým zákaznické podpory tvoří proškolení operátoři, servisní technici a zaměstnanci Network Operation Centra (s půvabnou zkratkou NOC).

V pracovní dny od 9:00 do 20:00 hodin se vám na zákaznické lince bude vždy věnovat proškolený operátor, který se s vámi pokusí problém vyřešit. Nebude-li řešení tak snadné, předá operátor váš záznam pracovníkům NOC a technické podpory, kteří si s tím již poradí.

Mimo pracovní dobu - sobota, neděle, svátky - zanechte svůj vzkaz v hlasové schránce našeho dohledového centra. Nezapomeňte uvést jméno, příjmení, osobu, na niž je vedena smlouva, telefonní číslo, adresu a krátký popis problému. Vaše hlasová zpráva bude odeslána jako zvukový záznam pracovníkům dohledu, kteří se jí v nejbližší možné době budou věnovat.

Podporu zákazníků
zajišťujeme na telefonu
775 212 034
24 hodin denně 7 dní v týdnu

Schirlo d

...neradi telefonujete? Napište nám!

Pište v kteroukoli denní či noční dobu a naše zákaznické oddělení to vyřídí nejpozději do druhého pracovního dne.